Nejčastěji kladené otázky

Je registrace poskytovatele služeb opravdu zdarma?

Ano, registrace poskytovatele služeb i vytvoření profilu na našem portálu je zcela zdarma.

Jak si můžu založit profil s nabídkou svých služeb?

Pokud jste poskytovatel služeb a rádi byste nabídli své služby návštěvníkům našeho portálu, připravili jsme pro vás návod krok za krokem, jak vytvořit profil s nabídkou služeb.

Proč je pro vložení poptávky nutná registrace?

Nutnost registrace na našem portálu, před vložením nové poptávky, je z důvodu ověření uživatele a zabránění vkládání neplatných poptávek. Registrace uživatele je zcela zdarma a zabere jen malou chvíli.

Není zde kategorii pro službu, kterou nabízím

Pokud jste poskytovatel služeb a chcete se stát součástí našeho portálu, ale nenašli jste žádnou vhodnou kategorii, do které by vámi nabízené služby bylo možné zařadit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi poradíme, jakou kategorii zvolit, případně pro vás založíme kategorii novou.

Proč nevidím detail poptávek?

Detaily poptávek se zobrazují jen přihlášeným poskytovatelům dané služby, případně autorovi dané poptávky. Toto omezení je z důvodu ochrany kontaktních údajů autorů poptávek.

Jak funguje zasílání upozornění na nové poptávky?

Pokud na svém profilu poskytovatele služeb odsouhlasíte, že máte zájem o zasílání upozornění na nově zadané poptávky, bude vám ihned po vložení nové poptávky, jejímž parametrům budete vyhovovat, zaslán email s upozorněním. Díky tomu budete moci ihned reagovat a nabídnout poptávajícímu své služby jako jedni z prvních. Kromě upozornění na nové poptávky vám nebudou zasílány žádné jiné zprávy a samotné zasílání upozornění lze kdykoliv stejným způsobem zrušit.

Proč je můj účet zablokován?

V případě porušení podmínek užití může dojít k zablokování uživatelského účtu a celkového přístupu na naší stránku z daného zařízení. Pokud je váš účet zablokovaný a nevíte proč, neváhejte nás ihned kontaktovat.